MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter

  • masa pelepasan:2024-01-03 09:11:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:519
  • Penerangan pantas:

    Mora,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

Kandungan artikel

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

MoraIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

SalamApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,MoraPembuat pengubah minyak terjun, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,MoraPengubah bekalan kuasa, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Strategi pakejApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter



Mod wayar pengubah jenis kering:

Konsultasi dalam talianGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Perubah telinga pemeriksaan

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,MoraPengubah distribusi tenggelam minyak, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

MoraKilang pengubah kuasa

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Pengubah kuasa

MoraMaklumat produk lain
  • SagarejoHarga pengubah jenis keringPetua mengenai operasi industri

    SagarejoHarga pengubah jenis keringPetua mengenai operasi industri

  • ColombesPlatform penangkapan hidraulik kecilUntuk memperbaiki acuan

    ColombesPlatform penangkapan hidraulik kecilUntuk memperbaiki acuan

  • ColombesFabrik Penghasilan DengCheQiaoPerkhidmatan yang sangat baik

    ColombesFabrik Penghasilan DengCheQiaoPerkhidmatan yang sangat baik

  • PumacilJembatan pengangkutan profesionalIndeks Piawai Berkaitan

    PumacilJembatan pengangkutan profesionalIndeks Piawai Berkaitan

  • PumacilPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaPengenalan skop aplikasi dan ciri strukt

    PumacilPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaPengenalan skop aplikasi dan ciri strukt

  • PumacilPlatform penangkapan gaya tahapnilai tinggi

    PumacilPlatform penangkapan gaya tahapnilai tinggi

  • GaliHarga pengubah jenis kering 100 KVAProfesional formal

    GaliHarga pengubah jenis kering 100 KVAProfesional formal

  • BelandaPlatform penangkapan hidraulik logistikDi mana kelebihan utama

    BelandaPlatform penangkapan hidraulik logistikDi mana kelebihan utama

  • segera:Peringatan: Maklumat MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter memberi anda MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter oleh syarikat kami, perkhidmatan MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter. MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MoraBerapa banyak pengubah kuasa 35kVPiawaian dan parameter, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!